Helt perfekt

sitter hemma med vovven och tittar tv dricker samt en kopp tee , tittar ut genom fönster lite då och då det har ju kommit SNÖ! är det inte underbart? jag älskar snön som ligger så fint och tätt på marken , hoppas det håller i sig så att man kan gå ut och åka pulka, och se hur vovven leker i snön han tycker ju det är jätte kul . idag har jag pysslat om mig själv lite man måste faktiskt ha sådana dagar ibland och det var så längesedan jag hade det, så jag passade på idag men ansikts mask osv.. det var helt underbart , man känner sig så mycket fräshare för stunden .
Nej nu ska jag bege mig ut och röka! Ha en trevlig kväll ,för det ska jag ha !

En bild jag tog medans jag var ute och gick med vovven är det inte mysigt?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-13 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0