Igår är historia.

Var först ute med Malte i skogen då vi träffade på en tjej och två jätte stora hundar som han kunde leka med i snön haha alltid lika roligt . Sedan begav jag mej hemåt för att möta pappa samt åka iväg och handla , ja vi har handlat lite skit jag handlade bland annat : Nya hörlurar :) , Bling till mobilen samt nya hund skålar till malte som julklapp . så jag har suttit och PIMPAT mobilen i högsta hugg här hemma haha as stolt , det var pillrigt som fan men det var det värt !




         Resultatet haha ja jag är nog ganska nöjd iaf

Kommentarer
Postat av: sessan

Hjärtat, gud vad glad jag blev att just DU sa det! Värmer verkligen! Ses i helgen raring? <3 vore så mysigt!

2009-12-16 @ 23:47:49
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0