Jävligt bra !

Fick g på provet i matte idag jag är så jäääävla bäst :) haha . Glömde skriva att jag igår efter skolan var med sara en sväng i tyresö centrum hon handla julklappar och jag letade efter en nyårs klänning men nej det hitta ja ingen så får ta en runda på stan sen jag ska ha en speciell klänning jag ska ju alltid vara värst ;) ska sätta i gång att städa mitt rum fall att "han" kommer i helgen kan det ju inte se ut som ett bombneslag där inne haha , just nu sitter jag och lyssnar på Mariah Carey - Touch My Body som pumpas ut ur högtalarna ! tänker på hur jag ska klara av detta .

Smell you later bitches


            En sara som absolut inte ville vara med på bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0