Mys hos mami

Låg i soffan idag och tänkte bara slappa framför tvn tills hem telefonen ringer och lillasyster frågade om jag var påväg till dom på grund av att släckten kom och skulle fira hennes födelsedag och det hade jag totalt glömt,så jag fick panik och hoppade in i duschen för att fixa i ordning mig. vart bjuden på middag okså alltid lika trevligt :) vi satt och umgicks och skrattade nästan hela tiden ibland saknar man faktiskt det . och idag så fick jag något jävla flipp mot någon jag tycker om på grund av nervositet jag ber om ursäkt för det en gång till . imorn är det skola för mig och ska reta maggan som vanligt haha så jävla roligt :) så nu ska jag väll krypa ner under täcket för att sätta på en bra film och bara glida in i dimman .

Puss 


Jag och lillasyster här får du för den fula bilden du lagt ut på mej


                       En bild syrran tog när jag rökte haha




Kommentarer
Postat av: nice ...

Haha angelika ser ut om en fisk på fotot .. mohahahha

2009-12-06 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0