Break free

Hallojsan allihopa ! det var ett tag sedan jag bloggade , har inte känt någon lust till det helt enkelt.
men tänkte ge en snabb uppfattning bara av min helg iaf . i fredags var jag hos mika med patricia,therese och egget. hade jätte trevligt efter ett tag gick vi till gula huset där det var fest och fullt av fulla glada männsikor :) lyckad kväll helt enkelt.
Lördag : förfesta hos saga med henne , miriyam och lina för att sedan skutta ner till curres en sväng . saga drog hem på grund av att hon inte mådde så bra , medans jag och miriyam drog till emil andersson för att leka rövare ett tag , blev sjukt trött på slutet och förbannad för att någon jävla FITTA snott mitt busskort + bankomatkort. vilket jävla sätt? fy fan dissar såna beteenden så grovt. iaf idag kom therese har saknat henne så sjukt mycket vi gick på en lång promenad med vovven och hade bara allmänt skojj ! nu ligger hon och sussar medans jag precis har diskat klart :) VISST ÄR JAG BÄST FARSAN? haha men nu ska jag väll ta och hoppa i sängs strax ! Love N




                                            Happy kusse

                            En ful Nattis men jag bjuder på den :)

                                 Min malte bland höstens löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0