Flue?

Gud jag känner mig helt jävla sänkt idag har en jävla hosta som vägrar att ge upp! jag har varit på en promenad för mej själv i regnet och plaskat omkring i pölar med mina NYA gummistövlar love it :) haha. nej men det är skönt när man behöver vara för sig själv samt få frisk luft och idag var en sådan dag jag kände att jag behövde det. när jag kom hem var jag blöt och frös arslet av mig så det blev en dusch i 1 timme med väldigt varmt vatten och det är inte likt mig när jag är frisk då duschar jag högst i 15 min men nu när man börjar bli sjuk så är det faktsikt skönt att stå ett tag till !
snart ska jag väll sätta på en film samt lägga sig under mitt duntäcke i soffan med en kopp te .

smell you later bitches Love N





Kommentarer
Postat av: Ia

skönt att ta det lugnt... och hoppas du blir frisk.

Saknar dig <3

2009-11-07 @ 01:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0