Free

Jag har mått pyton dom senaste dagarna och bara legat i sängen har inte kunnat äta utan bara legat och haft en jätte frossa och gått och spytt . usch i dont like, hatar verkligen när man blir så där sjuk . idag är det faktiskt första dagen på 4 dagar som jag iaf orkar sätta mig upp ett tag är på bättrings vägar vilket känns oerhört skönt . just nu sitter jag och väntar på kussen som ska komma hit ja jag vet vi skulle inte sets fören nästa vecka på grund av att båda är sjuka men hon har sätt en skräck film och är grymt rädd och inte vågar åka hem från sin kill kompis så hon ringde mej och bah nathalie jag måste komma till dig och självklart får hon det , var bara lite sur för att hon väkte mej när jag sov så skönt i soffan haha .

Love N

                            En bild från fredags kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0