Morgon pigg

gick och la mig vid halv 11 igår på kvällen med kussen och jag SOMNA?:O otroligt . klockan 5 skulle kussen upp för jobb och jag vakna lika så , jag höll henne sällskap genom att äta frukost vid 20 över drog hon till bussen och jag gick till sängs igen för att prata med min bästos ett tag :) efter ett tag höll jag på att somna så vi la på . och jag vakna nu

ska möta linnea och pernilla för att ta tillbaka mina kläder , senare blir det stor städning här hemma det ser FÖRJÄVLIGT UT rent sagt och så känner jag mig på bra humör då kan man lika gärna sätta igång ! just nu sitter jag och lyssnar på morgon låten Sebastian Krantz - att jag måste gå
Diggar han även fast han bara är 14 år men han kommer bli något stort i äldre dagar .

Love N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0