Take a hun

Hejsan hoppsan lillebror ! idag vakna jag av att en tekniker gubbe ringde mig för att kolla om jag var hemma eftersom han skulle fixa våra kanaler på tvn. sen gick jag till skolan mötte upp kussen i ungefär 5 min för att titta på när hon tränade på gymmet i skolan haha. gick sedan på lektion och fick reda på att imorn slutar jag tidigare hmm inte så mycket och hurra för efter som jag ändå bara har 2 timmar i skolan varje dag och jag behöver verkligen det för att klara av matten !
ja ni fick ju aldrig reda på vad som hände i fredags pallade inte skriva det just då , i fredags var jag med patricia, pernilla, therese, egget,mika och mackan . satt och för kröka hos pappa för att sedan dra in till stan alla tjejerna hade grymt kul faktiskt förutom att det blev lite för mycket sprit för mej på slutet så att jag vart dryg mot allt och alla haha att man aldrig lär sig men men. nu ska jag in i duschen strax fryser något fruktansvärt och har svullnade köttlar i halsen!

take care Love N






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0