En bra vän i nöd

Tack för att du alltid lyssnar på vad jag har att säga och att du stöttar mig varje gång till 100 %.
det känns grymt skönt att kunna vända sig till dig och att du känner att du kan vända dig till mig.
är glad över att ha kvar dig när man har det tufft här i livet vet man att man bara kan slå upp telefonboken och ringa till dig så blir allt genast bättre för en kort stund !
och oroa dig inte vännen du och tove kommer hitta tillbaka till varandra igen, ni älskar varandra och det är allt som betyder något önskar dig all lycka och framgång.

 
                                     Niklas olsson


Kommentarer
Postat av: HAHAHAH !

NEEEEEEEEEEEEEEEJ ! dö niklas :D

2009-10-23 @ 02:26:51
URL: http://theresekovats.blogg.se/
Postat av: Mig

Hahaha nej han är en bra vän :)

2009-10-23 @ 03:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0