Fantastic

Igår var jag och kussen hemma hos mami och drack lite , sen kom pernilla upp och vi drog ut på krogen hade riktigt kul faktiskt förutom alla slisk killar ! kvällen slutade med att kussen åkte hem med sin bejb och jag och pernilla drog till gamla stan för att äta korv hos min arbets kollega . sedan drog vi hem till henne och sov vaknade inte fören kl 4 . gick då hem till mamma och byte kläder samt hämtade mina resterande saker , efter det drog jag hem och fick ett väldigt varmt välkommande av pappas tjej samt son när jag kom hem, sedan satte vi oss och åt en riktigt god middag och nu sitter vi och kollar dansbands kampen i love it haha :) får se vad kvällen har att erbjuda lite senare nu ska jag gå med lill plutten och spela crash bandicot han tjatar på mig hela tiden . Love N


Här är lill plutten som ständigt följer efter mig som ett plåster ! han är alltid lika glad av att jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Puss

Gullunge , lilla timmie jag vill vara din flickvän. haha :P

2009-10-30 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0