Here i go agian

Hallojsan everybody

Kom hem för några timmar sedan helt slut var jag så jag somnade framför tvn direkt
vaknade av att en viss person ringde men men blir alltid lika glad även fast du är lite speciell haha :)

Just nu sitter jag och pratar med min kära vän Goa COOL på msn med webcamen på i högsta hugg !
kanske kommer förbi en sväng till honom imorn och tar en fika samt snacka lite skit.
var ju som sagt grymt längessen vi träffades och jag har saknat dig ditt lilla kräk,
I just love you my friend!




    
                             Goa cool ! <3

Kommentarer
Postat av: Goazt

Ja, ett bra tag sen var det, men imorn då jävlar ;)

haha

2009-10-12 @ 02:09:48
URL: http://statensmorkadimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0