Höst influensa

Hej bloggen! jag är jätte seg på att updatera men jag är sjukt dålig just nu snoret rinner jag hostar som bara den, feber har jag med och en kittlande känsla i näsan ...


I fredags var jag ute på krogen med patrcia och sara och paow hade skit kul :)

Lördags var jag och Hylten bjudna på tacos samt groggar hos morsan det var trevligt för man träffar ju inte morsan så ofta men på slutet blev fick hon en så kallad karatefylla , men det var kul får vi göra någon mer gång.

Just nu är kussen här och tvättar sina kläder samt hälsar på mig :) nu ska vi ner till affären för att handla lite smått och gott till filem Män som hatar kvinnor , Ha det så bra

Kiss N




Mamma och Hylten ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0