<3

                                                                   Godkväll

   Jag tänkte berätta om min underbara helg. i fredags åkte jag och min älskade pappa ner till norrköping , när vi väl kom fram blev vi varmt mottagna av pappas tjej hon hade dukat upp mat åt oss med levande ljus , jätte mysigt . är jätte glad för pappas skull att han har hittat en sån underbar kvinna samt hennes små hjärtan till barn , på kvällen började jag och emelie för kröka hos anne blev riktigt fulla om jag får säga det haha , men nog om det . Vi vandrade neråt mot stan på våra små tassar i högklackade skor fulla som as tror jag höll på att vricka foten 5 gånger ungefär men vill man vara fin får man leda pin som alla säger . men iallafall när vi kom på plats så intväntade jag min babe efter ungfär en halvtimmes dans med ömma fötter så dök han upp mitt framför mitt anskite blev jätte glad hade saknat honom enormt ! kvällen slutade med att vi var tvungna att följa emilie hem men hennes mamma kom och hämtade alla oss och körde hem mig och min babe hem till honom . Lördagen var man lite bakis men på kvällen fick jag skjuss hem till min babe och vi hade myspys hela kvällen . Söndagen blev ångestfull och sörjande när jag var tvungen att åka hem till sthlm igen hade så gärna velat stanna kvar , men jag
Kunde inte lämna kussen allt för länge !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilka små sööötnooosar. <3<3<3



Kram på dig gumman .... snygg blogg förresten ....



Loveee Youuuuuu

2009-09-08 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0