åter förening

Idag har jag varit i skolan för första gången på jätte länge kändes skönt att dom ringde i morse för att tala om att jag fått plats igen , träffade även på mickis där som var hur underbart som helst har inte träffat henne på över ett år ungefär. Vi satt och pratade hela dagen idag om gamla minnen man kan verkligen drömma bort sig ett tag .
satt även och pratade om att hon ksulle komma till min tjej kväll den 25e , hoppas det för det skulle vara hur grymt som helst.



 här är en bild på min sötnos mikaela

Kommentarer
Postat av: Sofia

Buuar för din tråkiga blogg. fyfan du kan verkligen inte blogga! fattar du inte det?



behöver du hjälp med bloggningen, kontakta din bästis kíssies hon kan hjälpa dig! hahahahhaha

2009-09-14 @ 23:31:31
Postat av: balance

Skulle inte denna skit dö ut? eller ta ett nödvändigt break?



Bloggar sprider sig som svininfluensan, fast blogginfluensan drar över och slår knorrar i huvet på små flickor så dom inbillar sig att vara superstars, men istället är runkobjekt/irritationsmoment/för dom med mindre intellekts utbyte mot dagstidningen.



Lev nu, och varför skriva om sitt liv på nätet, om man är så jävla självcentrerad så man tror folk någonsin skulle bry sig om vad du har gjort under din dag så, nej bara sjukt



död åt bloggarna

2009-09-15 @ 07:25:00
Postat av: Anonym

Särskrivning så det skriker om skiten, Återförening ska det stå inte åter förening, pucko

2009-09-16 @ 14:52:34
Postat av: Ia

Jag vill ju verkligen vara med för att fira dig ju! Tror inte jag kan, men det hade varit kul, men vi får ta igen det nästa år, när du fyller 20! Kul att läsa din blogg ändå, då har jag ju koll på hur du har det! Och skit i alla fittiga kommentarer Natta, dessa människor har helt enkelt inget liv. Du vet själv vem du är, jag med, och du är en jävligt fin och ödmjuk människa.



Och till er andra: Varför skriver ni "lev nu", då ni uppenbarligen spenderar era liv på att terrorisera bloggare? Om ni inte finner detta intressant så kan ni väl klicka in på en annan webadress? Och du som pikar om särskrivning, du kanske bör se över din egen MB, på den korta meningen som jag kan se så har det hoppat in inte bara ett litet fel. Skall vi vara perfektionister så skall vi det, klaga inte om du inte kan skriva perfekt själv. Du lever paradoxalt nog inte upp till din egen standard.

2009-09-17 @ 20:57:38
Postat av: Anonym

Hahaha värsta jag läst på länge, hur mkt betalade hon dig för att försvara henne på hennes blogg, nöt inte ut ordboken i knät nu lilla du!

2009-09-18 @ 10:43:46
Postat av: Ia

Ingenting, Natta är som en syster för mig. Nöta ut ordboken? Är du avundsjuk på att jag har bättre språkliga kunskaper än vad du har? Psykologiskt sett så säger det där mer om vad du sitter med i ditt knä. Eller kände du dig bara nedvärderad av mig? Att du börjar blanda in "lilla du" i din text visar bara på din egen osäkerhet i hur du skall bemöta kritik och förhålla dig till mig. Din anonymitet visar också på din rädsla för att bli upptäckt, visst är det skönt att kunna lådsas vara en annan människa på internet, att kunna dölja sina fel och slippa konfronteras med konsekvenserna i realiteten? Varför vågar du inte vara dig själv i verkliga livet, är du så rädd att du måste projicera ut dina egna problem på oskyldiga människor som Nathalie, för det är exakt vad det handlar om. Du projicerar ut din egen rädsla och osäkerhet på dig själv.

2009-09-18 @ 12:45:50
Postat av: Mr.P

Mickis din skit unge. Det var länge sen man såg eller pratade med dig. skicka din MSN (om du använder det), och ditt mobil nr till min mail [email protected]. Fan saknar dig ju =).



Ha det bra

Pontus P

2009-09-18 @ 17:43:37
Postat av: HAHAHAH !

goo emilia .. du rockar bruden !

2009-09-18 @ 18:58:23
URL: http://theresekovats.blogg.se/
Postat av: -

HAHAHAHA, som en annan vis man hade sagt åt detta!

2009-09-19 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0