Back in town

Jajamensan nu var man hemma igen , Jag har haft en helt underbar helg där nere förutom
fredags natten när jag kom på min så kallade "babe" knulla en annan brud som tydligen var hans
ex "fru" ? okej du kunde sagt något på en gång istället för att ljuga som en snorunge? men men
du har gjort ditt nu och du är så låg i mina ögon att jag nästan kräks, Iaf nog om idioten nu.!

Igår var det partydag 2 . jag drack och blev kalas full men kusinen pallade inte trycket så hon stog över drickan igår tråkigt men jag hade iaf kul :) jag skuttade omkring där inne som en jävla duracell kanin.
Just nu sitter jag och kussen och väntar på att klockan ska bli mer så vi kan sätta oss framför tvn och se någon film som kommer med te och chips i högsta hugg. Pussar





















En underbar helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0