Fika med hylten

Har haft det hur trevligt som helst , kul att vi träffades och tala ut lite , du har alltid varit den som förstått mig grymt bra , är glad att du tog tag i det här och inte var lika feg som jag,har saknat dig enormt men envisheten har suttit stopp för att ta tag i det som hände. vi tog en promenad till centrum okså en stund och gick runt som två fån helt enkelt . Letade efter en klänning till fredag okså men hittade inte någon speciell det är som vanligt när man inte har pengar så hittar man allt, men när man har så hittar man inte ett skit rent ut sagt .
Kollade även på skor och har hittat ett par klackar och ett par uggs jag bara måste ha .
Jag älskar dig Puss puss / N







Vänskap ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade våra stunder trottsallt.

2010-01-04 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0