Get a life

Postat av Anna :Fan ska hon egentligen skämmas för? Oj bara för att hon är ute med dressen är hennes problem, fan ska du lägga till i hennes liv fan...?? Säg de till henne om du vågar hahah...Liksom du skulle endå inte våga gå ut med den här mjukis dressen!

Jag : för att hon är pinsam som tror att alla älskar henne men dom läsar bara hennes blogg för att hon är blåst,
haha att jag aldrig skulle våga gå ut med en sån mjukisdräkt? det var det dumaste jag hört haha .
själv så äger jag ungefär 5 såna där dressar i olika färger .
och ja jag har redan komenterat henne några gånger att hon är patetisk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är också lika blåst som Kissie faktiskt..

en billig produkt av dig bara hahah...

2009-09-11 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0