Nästa Norrköping

Imorn drar jag och kussen med farsan till norrköping, skönt att komma bort ett tag för att bara vara.
Vi kommer att börja kvällen med en massa prat och vin får se om anne och pappa vill vara med ett tag innan
vi beger oss till stan för andra äventyr. kommer nog att bli en lyckad helg !


och till dig Ia tråkigt att du inte kan komma skulle varit jätte kul saknar ju dig enormt syster min :)
hör av dig när du kommer till sthlm nästa gång för lite skitsnack och vin kanske? älskar dig <3



                           Du är sjukt vacker och orginell !

Kommentarer
Postat av: Ia

Självfallet hör jag av mig! Tack sötnos, blir alldeles glad då jag läser det du skriver. Saknar och älskar dig med systra mi. Jag hoppar nog vinet, dricker ju inte längre! Men skitsnack blir det såklart! :)

PUSS!

2009-09-17 @ 22:10:11
Postat av: Sofia

fyfan vilken dålig bloggare du är!

uppdaterar fan aldrig typ, kan inte ens skriva något vettigt! fan släng din blogg istället! :S

2009-09-17 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0