Ursäkta

Ja förlåt för blogg torkningen har bara varit upptagen dom senaste dagarna...
idag gick jag till skolan men blev hem skickad på grund av att jag är sjuk = hänging , hosta , snorig!


I fredags kom alla hem till mig och för festa sen ut på krogen hade grymt kul :) måste göras om verkligen! har fått en oerhört ont smärta i livmodern eller ja underlivet att jag suttit och gråtit ringde till akuten dom tyckte jag skulle komma men orkar inte sitta där i 6 timmar så då väntar jag heldre två timmar extra på morgonen för att bestämma tid hos läkarn...


Nu kommer lite bilder som togs i fredags










 Ja det här var några iaf kommer fler sen !


Kommentarer
Postat av: Ia

Fan vad snygg du var då :)

Kram

2009-09-30 @ 22:19:01
Postat av: Mig

Haha tack ia :) <3

2009-09-30 @ 23:47:05
Postat av: anna

Ojoj du ser ut som en uppblåst ballong :S

2009-10-02 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0