Don't put the blame on me!

Är så jävla trött på dig männsika , du ska föreställa dig äldre än mig? men beter dig som om du fan vore bebis.
Tack för det stödet man fick när man behövde det som mest. så har du mage till att försöka kränka ner mig? nej fy fan twii på dig alltså, trodde du var bra men det kom som ett slag i ansiktet att du var en riktig idiot !

Nåja var och utträde lite saker i morse, sedan på eftermiddagen träffade jag upp Linda idag för en runda i centrum , hon skulle kolla om hon hittade något men det gjorde hon förstås inte, satt också och små pratade lite om vad vi skulle ha för oss i helgen och vi kom fram till lite saker så vi får se vad som händer helt enkelt :)
Lite senare käkade jag middag hos Pappa trevligt trevligt . Efter att ha käkat klart drog jag upp till Anders för massa strunt prat och han är verkligen någon som kan få mig att tänka posetivt och känna mig lycklig för en stund är så glad att jag har så bra vänner som stöttar mig i vått och tort . Ja några utav dom iaf ;)

Nej nu blir det nana kudden för mig måste upp till arbetsförmedlingen imorn
It's sucks to grow up sometimes ! Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0