Blogg torka

Jag har haft blogg torkan har inte riktigt orkat lägga ner energi på detta. Men tänkte skriva lite nu , var på en sommarkvälls fika igår med pilla kändes riktigt bra det var så mysigt:) På lördag drar jag på kryssning ser verkligen framemot det. just nu sitter jag i min lägenhet för första gången sen midsommar , fan vad det ser ut HÄR ! haha måste nog ta fram trasor och dammsugarn . och jag har totalt kärat ner mig i låten Rascal flatts - Life is a highway , fy fan vad den får mig på topp. och kärleken går väll som den gör är inte kär men tycker väldigt mycket om en speciell person så vi får se hur det blir med den saken. men ni får ha det toppen så länge så får vi se när jag skriver igen haha Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0